« 女の子 | Main | ハート »

俺の考えるかっこよさとは。

俺と文鳥は今日も元気で暮らしているわけだが。
俺と文鳥が考える、かっこよさとは何かを考えてみたい。

俺の思うかっこいい人、ベストテン5をあげてみよう。

1、トヨエツさん

2、真田広之さん

3、TMネットワークさん

4、浅野忠信さん

5、田村正和さん

1~5位まで、俺が考えうる最高のかっこいい男たちが集まった。
俺は常に彼らみたいにかっこよくなりたいと考えて青春時代を過ごした、今この現状は惨憺たるものである。

努力はしたのだ。
TMネットワークさんにあこがれて、シンセやシーケンサーを買った。
トヨエツさんみたいにちょっとふちのあるメガネもかけてみた。ぼそぼそしゃべってみた。
真田広之さんのかっこよさを少しでも吸収しようと、六本木ヒルズにラストサムライを見に行った。
浅野忠信さんの映画は大体見ているし、田村正和さんの「古畑任三郎」が好きで黒いシャツをよく着ていた。

しかし何かがきっと足りなくて、いまここにいる。
もちろん彼らにいくら憧れたとしても、彼らみたいになれるわけもない。

それは分かっている、分かっているんだが、、、、

きっと俺は憧れ続けるしかないんだろう。

今、俺はトヨエツっぽい白いシャツと黒いズボンが欲しい。

|

« 女の子 | Main | ハート »

★ 1:エッセイ」カテゴリの記事

Comments

こんばんは。
TMNのリンク先いかしてますね(^^) 小室氏がステージでせっせとミシンがけしてる姿を想像して笑ってしまった。意外と似合いそう…。
TMネットワークは俺も中学/高校時代によく聴いてました。当時友人に聴かせたらバンド始めて一歩カッコイイ度が上がったようです。バク転もやる体操部メンバ主体の奇妙なバンドでしたが…。紹介した俺は何もせずに聴いてただけなのでカッコいい度は変化ないまま。
行動に移せるかどうか、その差なのかなぁ。トホホ。

Posted by: mits | 2004.02.09 at 08:21 PM

mitsさんこんばんわ。
俺ブンです。
なかなかリンク先まで見てくれる人がいないのでうれしいです。

リンクは貼るのは面倒なのですが、時々自分で貼りながら受けています。

どうしたらかっこよくなれるんでしょうかね。
ちなみに俺は今日会社に真っ赤なパンツをはいていってひんしゅくをかいました。

Posted by: 俺ブン | 2004.02.10 at 12:03 AM

Thanks for the marvelous posting! I actually enjoyed readikng it, you may bbe a great author.I will make sure to bookmark your blog and will comee bacck someday. I want to encourage yourself to contine your great posts, have a nice weekend!

Posted by: http://comparatifmutuellessante.info/?showlink=http://callofduty-advanced-warfare.com | 2014.11.05 at 06:09 AM

I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you create this website yourself or did you hire someone to do it for you? Plz reply as I'm looking to create my own blog and would like to find out where u got this from. thank you

Posted by: Monsac Luggage Review | 2014.12.13 at 05:30 AM

Its like you learn my thoughts! You appear to understand so much about this, such as you wrote the guide in it or something. I think that you could do with some percent to power the message house a bit, however instead of that, this is magnificent blog. A fantastic read. I will definitely be back.

Posted by: Jessica Simpson Luggage Reviews | 2015.01.08 at 06:36 AM

Just want to say your article is as astonishing. The clarity in your post is simply cool and i can assume you're an expert on this subject. Fine with your permission let me to grab your feed to keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please carry on the gratifying work.

Posted by: Nydia | 2015.02.06 at 07:16 AM

Hello to every body, it's my first pay a visit of this blog; this weblog includes awesome and really excellent data designed for visitors.

Posted by: Derek | 2015.03.05 at 05:42 PM

Hey there, I think your site might be having browser compatibility issues. When I look at your blog site in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, excellent blog!

Posted by: Motorcycle Tours Vietnam | 2015.04.24 at 09:42 PM

You made some good points there. I looked on the internet to find out more about the issue and found most individuals will go along with your views on this website.

Posted by: pet urine detector Black light flashlight | 2015.05.11 at 10:41 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/14890/179106

Listed below are links to weblogs that reference 俺の考えるかっこよさとは。:

« 女の子 | Main | ハート »