« 文鳥 | Main | 俺と柄シャツ »

俺と文鳥と

2004-5-31.jpg

ここ最近、東京が暑かったのでゲージの中のヒーターをはずした。

そもそも文鳥は東南アジア原産のすずめらしい。

なんと最近、日本の文鳥と言えばここという町を見つけた。


それがここ 弥富町だそうだ。


なんと日本唯一の白文鳥の産地とのこと。

是非一度、行ってみたい。

|

« 文鳥 | Main | 俺と柄シャツ »

★ 2:小鳥、文鳥、鳥好き必見!!」カテゴリの記事

Comments

俺ブンさま初めまして。
こちらにリンク貼らせてもらってよろしいでしょうか。

Posted by: 風のささやき | 2004.06.03 at 09:51 PM

ルーちゃん、本当に綺麗になりましたね~!(*^^*)
文鳥好きにとって弥富町はすごく魅力的なところですよね。
私も行ったことがないので是非一度行ってみたいです。

Posted by: ふー | 2004.06.04 at 01:58 AM

はじめまして、こんばんわ。パソコン買って間もないんですが初めて見たのが俺ブンさんのページだったのです。素敵な所なのではまってしまいました。うちにもシルバーとシナモンの文鳥がおります。弥富町見学に行ってみたいなあ・・地元のペットショップに弥富産の雛が入荷してました。また文鳥の数が増えそうです。ルーちゃんのような白文鳥がいいなあ・・

Posted by: ちょもちゃい | 2004.06.04 at 10:35 PM

はじめまして、風のささやきさん。

リンクはフリーなので、どんどんリンクしてください。
よろしくです。

Posted by: 俺ブン | 2004.06.05 at 10:19 AM

ふーさんこんばんわ。

やはりふーさんはご存知でしたか。

僕は先日まで知りませんでした。
ただ町のホームページで見る限りは、そんなに文鳥を押し出していないかんじも気になります。

Posted by: 俺ブン | 2004.06.05 at 10:21 AM

ちゃもちゃいさん、はじめまして俺ブンです。

パソコンを購入されて、初めてのページというのは嬉しいです。これからも時々見に来てくださいね。

シルバー文鳥とシナモン文鳥というのはなかなか渋い選択ですね。どちらも写真でしか見たことないんですよ。

雛から育てたいんですけどねえ、仕事があるんでなかなか難しいのです。^-^

Posted by: 俺ブン | 2004.06.05 at 10:26 AM

Excellent blog right here! Additionally your website a lot up fast! What web host are you the usage of? Can I am getting your associate link in your host? I want my web site loaded up as fast as yours lol

Posted by: Muhammad | 2014.04.21 at 07:53 PM

Nice weblog here! Also your website quite a bit up very fast! What web host are you the use of? Can I get your affiliate hyperlink to your host? I wish my website loaded up as fast as yours lol

Posted by: Matthias | 2014.04.21 at 08:55 PM

I think this is among the most vital info for me. And i am glad reading your article. But wanna remark on few general things, The site style is perfect, the articles is really nice : D. Good job, cheers

Posted by: Pearl | 2014.05.02 at 06:38 PM

May I just say what a relief to discover someone that actually understands what they are talking about on the net. You actually understand how to bring an issue to light and make it important. More people really need to look at this and understand this side of your story. It's surprising you are not more popular since you definitely have the gift.

Posted by: Dexter | 2014.05.03 at 05:14 AM

At this time it sounds like Drupal is the best blogging platform out there right now. (from what I've read) Is that what you are using on your blog?

Posted by: Angeline | 2014.05.14 at 08:20 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/14890/688993

Listed below are links to weblogs that reference 俺と文鳥と:

« 文鳥 | Main | 俺と柄シャツ »