« 俺と文鳥とデトロイト・メタル・シティ | Main | 俺と文鳥と羽 »

俺と文鳥と御蔵島

俺の妹が、イルカが好きで御蔵島に行くとの事。フェリーが出る竹芝まで見送りに行った。

同じ東京都にはこんな島もあるんだ。フェリーを待つ人が多くてびびった。

夜の港に見送るってのは、なかなか『旅立ち』って感じがしていいな。

妹はイルカと泳ぐらしい。都心はすっかり涼しくなってきたけど、島ではまだ夏なんだろう。

一度行ってみたい。

|

« 俺と文鳥とデトロイト・メタル・シティ | Main | 俺と文鳥と羽 »

★ 1:エッセイ」カテゴリの記事

Comments

Finally, when it is time to begin reading text the child is already well on her way to understanding the written word "cat" through her experience of seeing and hearing it. Today, I'm going to share with you exactly why; with my 4 secret steps for success in boxing fitness. That is why half of LA Boxing Lake Forest's members are women of all ages.

Posted by: Eleanor | 2014.04.06 at 03:12 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/14890/42277465

Listed below are links to weblogs that reference 俺と文鳥と御蔵島:

« 俺と文鳥とデトロイト・メタル・シティ | Main | 俺と文鳥と羽 »