« 俺と文鳥と英語の勉強 | Main | 俺と文鳥と千葉 »

俺と文鳥といろいろ

俺と文鳥と嫁さんと一緒に暮らしている。

この組み合わせでずいぶん月日が経った。

一つでも欠けたらどうだなんだろうね。やっぱ別の人生なんだろうな。

一期一会なんて言うよね。

いろいろ不思議だよな。

Rimg1456

Rimg1457

⇒いろいろ考える今日のこの頃、文鳥に相談しているところ。一人の時は結構文鳥に話しかけるって文鳥あるある?かしらん。

|

« 俺と文鳥と英語の勉強 | Main | 俺と文鳥と千葉 »

★ 1:エッセイ」カテゴリの記事

Comments

I was curious if you ever thought of changing the layout of your website? Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or two pictures. Maybe you could space it out better?

Posted by: hack Kritika Chaos Unleashed android | 2014.09.10 at 09:28 PM

I think the admin of this site is truly working hard in support of his site, since here every data is quality based stuff.

Posted by: kritika mmo wiki | 2015.10.13 at 02:48 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/14890/51948885

Listed below are links to weblogs that reference 俺と文鳥といろいろ:

« 俺と文鳥と英語の勉強 | Main | 俺と文鳥と千葉 »