« 俺と文鳥と千葉 | Main | 俺と文鳥と長野 »

俺と文鳥とボクシング


最近、ボクシングを始めた。1ヶ月になる。

無心にシャドーや、サンドバックをすると本当に気持ちいい。いい趣味を見つけた。

体を動かして、なんも考えないってこんなに気持ちよかったけ?中学校以来だろうか。ただちょっと強くなりたい。純粋な気持ちつーのかな。

昔、陸上をやってた頃を思い出した。ただ海沿いを走るのが楽しかった。ちょっとづつ遠くまで走れるようになる。それを思い出したんだ。

なんかいろいろ考えたり、打算があったり、妥協があったりで毎日暮らしてんだろうな。だからただ無心に体動かしてるだけでなんかすっきりするんだ。

なんかジム行ってウェアに着替えると、誰でもねー俺自身になってる錯覚があるんだよな。33歳。いいおっさんなんだが、始めるのに遅いってことはない。

|

« 俺と文鳥と千葉 | Main | 俺と文鳥と長野 »

★ 1:エッセイ」カテゴリの記事

Comments

Hi, after reading this awesome article i am also glad to share my experience here with colleagues.

Posted by: Adrienne | 2014.04.18 at 12:59 PM

Hi! I know this is somewhat off topic but I was wondering which blog platform are you using for this website? I'm getting fed up of Wordpress because I've had problems with hackers and I'm looking at options for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

Posted by: candy crush saga hack | 2014.08.15 at 10:21 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/14890/52183447

Listed below are links to weblogs that reference 俺と文鳥とボクシング:

« 俺と文鳥と千葉 | Main | 俺と文鳥と長野 »