« 俺と文鳥と『心の旅』 Part2 | Main | 俺と文鳥と東京と 9月11日 »

俺と文鳥と夏

俺と文鳥は元気である。

雨、、、気をつけてもらいたい。土砂崩れ、恐ろしいな。

夏が終わったよ。あっという間だった。

今年の夏は、いろいろあったなあ。楽しかった。皆さんどうだったであろうか。

去年、結婚してからもう一年。

時間は過ぎていく、そして永遠なり。

ボクシングを始めて、3か月。やっと3種類目のパンチを教えてもらった。

『本当に強いパンチは、力抜いてないと打てないんですよ俺ブンさん』

トレーナーの18歳の子はいつもそういう。俺はいつも力が抜けないのでパンチが弱い。サンドバックもなかなかいい音がしない。

力が抜いてないと弱いてっのはどこか哲学的じゃないかと思う。

秋が来て、冬が来る。酒の飲み過ぎに気をつけよう。そうしよう。

R0022330

R0022331

⇒文鳥くらいのピュアさで何かを好きになるのだ。この子には一切の迷いはない。多分。


|

« 俺と文鳥と『心の旅』 Part2 | Main | 俺と文鳥と東京と 9月11日 »

★ 1:エッセイ」カテゴリの記事

Comments

If owning that kind of brand does not interest them, then I will remain sadly disappointed. - The only scores that I ever submitted that were questioned were my Tempest scores, which were NOT bogus, I had found a bug in the game and exploited it and when questioned I showed them how I did it and how to do it. They're just making up rules as they go along and doing things like raising our gaming fees from $30 per machine per year to a whopping $3000.

Posted by: boom beach hack | 2014.06.26 at 11:40 PM

I think everything posted made a bunch of sense. But, what about this? suppose you wrote a catchier title? I am not suggesting your information is not good, but what if you added a title that makes people desire more? I mean 俺と文鳥と夏: 俺と文鳥と東京と is a little plain. You should look at Yahoo's home page and see how they write article headlines to grab people to click. You might try adding a video or a picture or two to grab people excited about what you've written. Just my opinion, it would make your website a little bit more interesting.

Posted by: Advantage Plan | 2014.08.16 at 12:21 PM

Admiring the dedication you put into your site and in depth information you provide. It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the same unwanted rehashed material. Excellent read! I've bookmarked your site and I'm adding your RSS feeds to my Google account.

Posted by: Medicare Advantage Plan | 2014.08.18 at 09:25 AM

Thanks a lot for sharing this with all folks you really recognise what you're talking about! Bookmarked. Please additionally visit my site =). We will have a hyperlink trade arrangement among us

Posted by: BUY GoPro HERO4 SILVER AT AMAZON HERE | 2015.03.16 at 11:42 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/14890/52649135

Listed below are links to weblogs that reference 俺と文鳥と夏:

« 俺と文鳥と『心の旅』 Part2 | Main | 俺と文鳥と東京と 9月11日 »