« 俺と文鳥と引越し | Main

俺と募金

ちょっと前に一人バーで飲んでた時のこと。

『なんかさ、いろいろあったから募金したわ。』

バーテンダー

『俺ブンさん、知ってます?募金って半分も困ってる人に届かないんですよ。』

『、、、』

バーテンダー

『半分はその組織の人件費とかに消えちゃうですよ。無駄が多いですよね。』

俺、少し微笑んで。

『半分でも届いたら、、いいやんか』

どうだろう?これは知れ渡ると俺がモテるであろうから、故にブログでワールドワイドに配信する。

皆も真似をして欲しい。以上!

1384912861449.jpg
秋だわ。スラムダンクを読み返してます。

|

« 俺と文鳥と引越し | Main

Comments

Hi there, the whole thing is going fine here and ofcourse every one is sharing facts, that's really excellent, keep up writing.

Posted by: how to get free itunes codes 2015 | 2014.12.25 at 10:14 AM

I'm really impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you modify it yourself? Either way keep up the excellent quality writing, it is rare to see a nice blog like this one these days.

Posted by: zeanstep | 2015.08.28 at 07:55 AM

Hello! I've been reading your web site for a while now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from New Caney Tx! Just wanted to mention keep up the good work!

Posted by: Rae | 2015.09.23 at 09:10 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/14890/58610705

Listed below are links to weblogs that reference 俺と募金:

« 俺と文鳥と引越し | Main